Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ - «ΤΑ ΙΣΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ» (official clip)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να σκέφτοσουν, σκέφτομαι την ώρα εκείνη που είχες τη διάθεση να ανεβάσεις στο τυχαίο σου blog αυτό το τραγούδι...
Χμ...

Καλή σου μέρα Γιώργο μου!

Να περνάς όμορφα!

Πολλά φιλιά!

George είπε...

κοραλλένια μου
τελικά είσαι πολύ κοντά μου....
λοιπόν η ιστορία αυτού του τραγουδιού έχει ώς εξής:
πέρασα ένα ολόκληρο βράδυ που αισθανόμουν να λέω συνέχεια στον ύπνο μου την φράση τα ίσια ανάποδα... το πρώι λοιπόν ένιωθα την φράση αυτή ακόμα καρφωμένη στον νου .... μπαίνω στον υπολογιστή με σκοπό να ακούσω κανένα τραγούδι .... μόλις μπήκα στο αγαπημένο μου youtube η φράση κύλησε στα χέρια και γράφηκε στο κουτάκι της αναζήτησης ..... και ω του θαύματος!! υπήρχε τραγούδι.... απόρησα ... παραξενεύτηκα .... αποφάσισα ... στην γωνιά μου να το έχω και να θυμάμαι το βράδυ που με κράτησε συντροφιά.....

τώρα εσύ ρωτάς γιαυτό.... τυχαίο??? ίσως ναι.... ίσως όχι....